laupäev, 18. jaanuar 2014

Näitus ''Mummuistlik matk''/ Kunstnik Ashot Jegikjan/ 17.01.2014

 See näitus toimus Tallinna Linnagaleriis (Harju 13) ja on avatud kuni 26.01.2014. Mina käisin seda eile (17.01) vaatamas. Sattusin sinna juhuslikult mööda minnes.
 Räägin natuke selle näituse kunstnikust. Ashot Jegikjan on Armeeniast pärit mummuist, kunstnik, kirjanik, muusik, jutumees, kosmopoliit ja kõigi aastaaegade austaja, on ta ise öelnud. Alates 1985. aastast on Jegikjan Eestis vabakutseline kunstnik ning esineb regulaarselt isiku-ja grupinäitustega mitmetes paikades. Samuti on ta illustreerinud ja kirjutanud raamatuid (näiteks ''Kirjad Hamletile''-1994) ning jutte ajakirjadele Vikerkaar, Sirp, Tallinn jm.
 Mulle meeldis näitus seni käidutest kõige rohkem. See nagu kõnetas mind. Sain aru, mida kunstnik läbi oma teoste öelda soovis. Maalid olid lustakad, sõbralikud, lihtsad ja täis igapäevaelu. Ja tõesti olidki täis igapäevaelu, vähemalt mulle tundus nii. Pildid pesu pesemisest, kingade jalga proovimisest, joomisest, maalimisest jne.

Minu lemmik
Minu teine lemmik, just sellepärast, et olen ise ka muusikaga seotud. (Mängin orkestris viiulit)
Pesu pesu järves, 2013
Midagi huvitavat, milline armas ja tore üllatus, isegi kutsud käivad näitustel!
(See ei ole kunstniku teos!) 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar